دکوراسیون مسکونی

10 مدل از بهترین طرح های سقف اتاق پذیرایی + عکس

مدل های سقف مدرن و شیک برای اتاق پذیرایی

برای ثبت آگهی و تبلیغات خود در نیازمندی های تبلیغو اینجا کلیک نمایید همچنین درصورت تمایل به نصب اپلکیشن تبلیغو میتوانید اپلکیشن تبلیغو را از کافه بازار نصب نمایید.

اتاق نشیمن، سالن جلو، اتاق پذیرایی و هر چه اسمش را بگذارید، فضایی است که بیشتر وقت خود را در خانه در آن می گذرانید. باید اطمینان حاصل کنید که عالی به نظر می رسد و تأثیر ماندگاری بر بازدیدکنندگان شما می گذارد. وقتی صحبت از سرمایه گذاری روی زیبایی شناسی این اتاق می شود، نمی توان اهمیت طراحی سقف کاذب یک اتاق نشیمن شیک را نادیده گرفت.

طرح های سقف اتاق نشیمن مدرن

طرح های سقف اتاق نشیمن مدرن

در کنار افزودن یک ظاهر زیبا به خانه شما، یک سقف با برنامه ریزی دقیق نیز می تواند اهداف بسیاری را انجام دهد.سقف کاذب می تواند به صرفه جویی در انرژی کمک کند، محافظت صوتی به شما بدهد و حس فضای داخلی راحت و دنج را به فضای شما بیافزاید. بنابراین، اگر به دنبال انتخاب طرحی برای سقف کاذب اتاق نشیمن هستید، در ادامه مطلب با من همراه باشید تا چند ایده محبوب را بررسی کنید.

جدیدترین طرح های سقف اتاق نشیمن:

در اینجا 10 طرح ساده و زیبا برای سقف اتاق نشیمن همراه با تصاویر برای ایده گرفتن آورده شده است.

1- جدیدترین طراحی سقف برای اتاق نشیمن:

جدیدترین طراحی سقف برای اتاق نشیمن

جدیدترین طراحی سقف برای اتاق نشیمن

به این طرح سقف باشکوه برای اتاق نشیمن خود نگاه کنید. طرح بلوک شکل کل طول و عرض قسمت نشیمن شما را پوشش می دهد و آن را از بقیه اتاق جدا می کند. یک کلاف توخالی از سقف معلق است و با نورهای روشن برجسته می شود. می توانید از قسمت مرکزی آن برای یک پنکه یا یک لوستر استفاده کنید.

بیشتر بخوانید:
راهنمای طراحی های گچکاری و گچبری برای خانه شما

2- طرح های سقف کاذب برای اتاق نشیمن با پنکه:

طرح های سقف کاذب برای اتاق نشیمن با پنکه

طرح های سقف کاذب برای اتاق نشیمن با پنکه

این طرح سقف کاذب ظریف و پیچیده را برای اتاق نشیمن خود بررسی کنید. سبک کلاسیک و یکنواخت دارای یک فضای داخلی با رنگ قالب قهوه ای، از جمله قسمت سقف است. چند ابزار نواری به رنگ سفید دور تا دور سقف را احاطه کرده و قفسه ، درها ،کلید و پریز ها به رنگ سفید انتخاب شده که در رنگ فضا یک تعادل ایجاد شود و رکود را از فضا برچیند.

3- طرح های سقف کاذب برای اتاق نشیمن با چراغ:

طرح های سقف کاذب برای اتاق نشیمن با لوستر

طرح های سقف کاذب برای اتاق نشیمن با لوستر

اینگونه طرح های سلطنتی برای اتاق های بزرگ با متراژ بالاتر ایده آل است. سقف با طراحی زیبا دارای یک کاسه قابل اجرا با گچ کاری و کناف است. در دور تا دور سقف دو دور باند نورمخفی وجود دارد که شما میتوانید بنا به نیاز خود این ها را با گچکاری و یا کناف اجرا نمایید . فاصله بین آنها با نورهای کم نور و ملایم نورپردازی شده است تا حال و هوای اتاق را ایجاد کند. توجه داشته باشید که از فضاهای مربعی برای قرار دادن لوسترهای شیشه ای استفاده می شود تا لوسترها نیز بهتر جانمایی شوند بنابرین وقتی فضای قرار گیری لوستر دایره است قطعا بهتر است لوستر نیز با شکلی مدور انتخاب شود.

4- طراحی سقف کاذب برای مرزبندی فضاهای معماری:

طراحی سقف کاذب برای مرزبندی فضاهای معماری

طراحی سقف کاذب برای مرزبندی فضاهای معماری

اگر نشیمن و آشپزخانه شما یک فضای واحد هستند و نمیخواهید آنها را با پارتیشن و دیوار تفکیک کنید ، پس این تکنیک سقف ایده خوبی است. سقف کاذب در قسمت های مختلف اتاق به طور متفاوتی انجام می شود. می توانید متوجه شوید که چگونه سقف بالای قسمت نشیمن با سقف بالای میز آشپزخانه متفاوت است. این به ایجاد یک مرزبندی واضح، بدون نیاز به ساختن دیوارها در بین آنها کمک می کند.

بیشتر بخوانید:
عکس دور لامپی های مدرن و لوکس گچ کاری 2024

5- طراحی سقف PVC برای اتاق نشیمن:

طراحی سقف PVC برای اتاق نشیمن

طراحی سقف PVC برای اتاق نشیمن

در حالی که سقف روکش چوبی مطمئناً عالی به نظر می رسد، اما با قیمت سنگینی همراه است! اینجاست که pvc یا پلی وینیل کلراید تفاوت آشکاری ایجاد می کند. تا حد زیادی شبیه یک کنده چوبی پرداخت شده است، مگر اینکه به دقت به آن نگاه کنید. و تقریباً یک چهارم چوب واقعی قیمت دارد. می توانید از این متریال برای برجسته سازی مرکز سقف خود استفاده کنید.

6- طرح های سقف چوبی برای اتاق نشیمن:

طرح های سقف چوبی برای اتاق نشیمن

طرح های سقف چوبی برای اتاق نشیمن

چوب عنصری از سبک را به فضایی اضافه می کند. همچنین این سقف می تواند اتاق را عایق کند و مصرف انرژی شما را بهینه کند. این یک سقف چوبی روستیک یک ایده عالی برای تزئین سقف اتاق نشیمن شما است. این یک چیدمان ساده از تخته های چوبی است که در مرکز سقف کاذب شما چسبانده شده است. این ایده ساده می تواند کل نمای داخلی شما را متحول کند.

7- طراحی ساده و هماهنگ سقف و دیوار برای اتاق نشیمن:

طراحی ساده و هماهنگ سقف و دیوار برای اتاق نشیمن

طراحی ساده و هماهنگ سقف و دیوار برای اتاق نشیمن

اندازه اتاق نشیمن هرگز نباید محدودیتی برای دکوراسیون داخلی باشد. شما می توانید به دنبال این سبک منحصر به فرد سقف و طراحی دیوارهای هماهنگ باشید تا زیبایی اتاق را افزایش دهید. سقف کاذب گچی با اضافه شدن بخش هایی با مدل چوبی ظاهری مدرن به آن داده شده است. برای ادامه موضوع، دیوار کناری یک قطعه همانند طرح سقف به رنگ سفید دارد.

8- طراحی سقف لوکس برای اتاق پذیرایی:

 

بیشتر بخوانید:
طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی در بندرعباس

طراحی سقف لوکس برای اتاق پذیرایی

طراحی سقف لوکس برای اتاق نشیمن

با این طراحی سقف خیره کننده، حس لوکسی را به خانه خود اضافه کنید. این ایده بام که با ترکیبی از پلکسی گلاس و گچ ساخته شده است، نمای داخلی شما را به سطح جدیدی ارتقا می دهد. سقف فرورفته دارای یک کاسه سقفی مستطیل شکل در وسط است که با ورق پلکسی گلاس براق ساخته شده است. خاصیت بازتابی این عنصر می تواند زیبایی خانه شما را متحول کند.

9- طرح رنگ/رنگ سقف اتاق پذیرایی:

طرح رنگ/رنگ سقف اتاق پذیرایی

طرح رنگ/رنگ سقف اتاق پذیرایی

طرح رنگ/رنگ سقف اتاق پذیرایی

طرح رنگ/رنگ سقف اتاق پذیرایی

طرح رنگ/رنگ سقف اتاق پذیرایی

طرح رنگ/رنگ سقف اتاق پذیرایی

به نظر می رسد سقف های رنگی این روزها مد شده اند! استفاده از رنگ تسکین دهنده برای رنگ آمیزی سقف نه تنها اتاق شما را روشن می کند، بلکه یک روش اقتصادی برای زیباتر کردن محیط اطراف شما نیز می باشد. برای این کار نیازی به هزینه کردن برای مواد یا لوازم جانبی زیادی ندارید. با این حال، رنگ خود را با دقت انتخاب کنید تا با طرح رنگ مبلمان فضای شما مطابقت داشته باشد.

10- دکوراسیون سقف اتاق نشیمن:

دکوراسیون سقف اتاق نشیمن

دکوراسیون سقف اتاق نشیمن

این سقف بسیار زیبا مطمئناً برای شما گردن درد ایجاد می کند، زیرا می خواهید تمام روز به آن خیره شوید! سقف کاذب اولیه با اضافه شدن یک ورق چوبی حکاکی شده زیبا، در امتداد چهار طرف سقف، حسی مجلل ایجاد می کند. یک لوستر سبک باروک از مرکز آویزان شده است تا شبیه یک قصر باشد!

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا