دکوراسیون مسکونی

طرح های سقف گچبرگ یا کناف مدرن

15 عالی نمونه برای الهام گرفتن

برای ثبت آگهی و تبلیغات خود در نیازمندی های تبلیغو اینجا کلیک نمایید همچنین درصورت تمایل به نصب اپلکیشن تبلیغو میتوانید اپلکیشن تبلیغو را از کافه بازار نصب نمایید.
سقف های کاذب به عناصر ضروری در یک خانه معاصر تبدیل شده اند. و به خاطر مزایای بی شماری که از نظر زیبایی و عملکرد ارائه می دهند محبوبیت آنها افزایش یافته است. در حالی که این سبک های سقف در متریال و مواد بسیاری وجود دارد، طرح های سقف گچی تقاضای زیادی از سوی صاحبان خانه و طراحان داخلی دارد.

در این مقاله، برخی از جدیدترین طرح های سقف کاذب گچبرگ یا کناف را با تصاویر بررسی خواهیم کرد تا شما از این طرح ها الهام بگیرید.

سقف کناف گچی چیست؟

در سقف کاذب کناف، تخته های ورق گچی بزرگ که از دو طرف با کاغذ محکمی روکش شده و با استفاده از پیچ به سازه کناف ثابت می شوند. سپس درزها را با یک ماده خمیری مخصوص پوشانده می شوند تا ظاهری یکنواخت و پرداخت تمیزی ایجاد کنند. برخلاف سقف های کاذب گچکاری و رابیتس که شامل اختلاط مواد و فرآیند زمانبر و نامرتبی است، سقف‌های کناف به راحتی نصب می‌شوند و در زمانی به مراتب سریعتر اجرا خواهند شد.

سطح صاف، شکل پذیری، مقرون به صرفه بودن و عمر طولانی گچ، آن را به انتخابی مناسب برای سقف های کاذب مسکونی و تجاری تبدیل کرده است.

1- طرح های سقف کناف برای سالن

طرح های سقف گچی برای سالن

طرح های سقف گچی برای سالن

نگاهی به این سقف شیک بیندازید که مطمئنا مهمانان شما را تحت تاثیر قرار می دهد! کل سقف کاذب با تخته های گچی بزرگ به رنگ سفید طبیعی ساخته شده است. همچنین برای اینکه سقف از حالت سادگی و یکنواختی خارج شود دو نوار نورمخفی به رنگ سفید با مسیر های مجزا در سقف اجرا شده. این طرح یک نمونه از سادگی و در عین حال شیک بودن است!

2- طرح های سقف کناف برای اتاق نشیمن

طرح های سقف کناف برای اتاق نشیمن

طرح های سقف کناف برای اتاق نشیمن

بیشتر بخوانید:
کفپوش اپوکسی سه بعدی 3d چیست ؟

ما بیشتر وقت خود را در اتاق نشیمن می گذرانیم. همچنین منطقه ای است که میهمانان در اولین ورود متوجه آن می شوند. بنابراین، شما به سادگی نمی توانید از طراحی فضای نشیمن بگذرید. در اینجا یک سقف زیبا با برگ های گچی ساخته شده است که می تواند سالن شما را به زیبایی جلوه دهد. چیدمان کشیده باکس های نورمخفی و موقعیت حساب شده وسایل روشنایی باعث می شود اتاق شما بزرگتر از اندازه واقعی خود به نظر برسد.

3- طراحی سقف گچی برای اتاق خواب

طراحی سقف گچی برای اتاق خواب

طراحی سقف گچی برای اتاق خواب

اتاق خواب خود را به بهترین مکان استراحت و آرامش تبدیل کنید. به جای اینکه به دنبال یک فضای داخلی معمولی و کاملا سفید باشید، می توانید این تم پاستلی آرامش بخش را انتخاب کنید.می توانید مقداری رنگ به سقف نیز اضافه کنید. در اینجا یکی از این نمونه ها مشاهده می شود که در آن سقف کاذب با رنگ سبز و سفید رنگ آمیزی شده است.

4- سقف گچی کناف برای اتاق غذاخوری

سقف گچی برای اتاق غذاخوری

سقف گچی برای اتاق غذاخوری

اتاق ناهار خوری بهترین مکان برای پیوند خانواده در یک وعده غذایی عالی است. پس چرا زیبایی آن را نادیده بگیریم؟ فضاهای داخلی مجلل مانند این سقف گچی را به اتاق اضافه کنید. توجه کنید که چگونه طرح و نور سقف با چراغ های آویز هماهنگ شده اند. اضافه کردن نورهای مخفی در شیارها می تواند حال و هوای مناسبی را ایجاد کند.

همچنین در سقف بالا وسط کار با دیوار پوش اجرا شده که من پیشنهاد میکنم که شما آن قسمت را نیز با کناف و یا سقف اصلی خانه در نظر بگیرید.

5- طراحی کناف سقف آشپزخانه

5- طراحی کناف سقف آشپزخانه

طراحی کناف سقف آشپزخانه

نگاهی به این آشپزخانه زیبا بیندازید. شکل و نورپردازی سقف به شکلی است تا محیط اطراف را روشن کند. همچنین شکل دایره نامتقارن میانی آن موقعیت مناسبی برای قرارگیری میز غذاخوری در آشپزخانه ایجاد کرده است.

6- طرح کناف اتاق نشیمن

طرح کناف اتاق نشیمن

طرح کناف اتاق نشیمن

استراحت کنید و از یک فیلم درام یا کمدی عالی در اتاق نشیمن خود لذت ببرید. با دکوراسیون داخلی که با سلیقه انجام شده، لحضات خود را لذتبخش و به یاد ماندنی کنید. در اینجا یک طرح سقف جالب وجود دارد که حس یک اثر هنری را به اتاق می بخشد. این طرح با الگوی موج دار مطمئناً حس خوشایندی را به شما می دهد!

بیشتر بخوانید:
عکس بهترین گچبری های شیک و مجلل و لوکس

7- کناف سقف راهرو

کناف سقف راهرو

کناف سقف راهرو

ظاهر راهرو خود را با طرحی کشیده و مانند این طرح ریتمیک زیبا کنید! پیشنهاد میشود طراحی راهرو مطابق با بقیه فضای داخلی شما طراحی شود و با فضای داخل خانه مانوس و هماهنگ باشد. می توانید به دنبال یک عنصر دکور مرکزی بروید یا فضا را مطابق شکل تقسیم بندی کنید. اضافه کردن نورهای نئون روشن می تواند به شما احساس امنیت و دید بهتری بدهد.

8- طراحی سقف گچی اداری

طراحی سقف گچی اداری

طراحی سقف گچی اداری

مهمانان و بازدیدکنندگان خود را با دکور اداری دقیق مانند این تحت تأثیر قرار دهید! تم رنگی قهوه ای و سفید درجه یک مانند این نشان دهنده سلیقه و شخصیت شماست. اتاق از نظر فضا به خوبی بهینه شده است. سقف دایره‌ای تمام تمرکز را بر روی محل نشستن تغییر می‌دهد، جایی که می‌توانید مشتریان خود را خیال راحت و اعتماد به نفس ملاقات کرده و از آنها استقبال کنید!

9- طراحی سقف گچی برای مغازه

طراحی سقف کناف گچی برای مغازه

طراحی سقف کناف گچی برای مغازه

اگر صاحب یک مغازه هستید و می‌خواهید مشتریان ویژه را جدب کنید، باید در ایجاد فضای داخلی خاص سرمایه‌گذاری کنید تا ارزش برند شما را منعکس کند. سقف را می توان بر اساس شکل مغازه شما و موقعیت اِلِمان های داخل آن طراحی کرد. در اینجا یکی از این نمونه ها وجود دارد که در آن آیتم کناف گرد درست بالای ویترین وسط جواهرات اضافه شده است تا زیبایی آن را تقویت کند.

10- طراحی سقف با تم رنگی بنفش

طراحی سقف با تم رنگی بنفش

طراحی سقف با تم رنگی بنفش

چه برای ساختمان های تجاری و چه مسکونی، شرکت های طراحی داخلی راه حل های کامل برای طراحی سقف را ارائه می دهد. یک تیم متخصص می تواند بهترین پیشنهادها را از نظر طرح رنگ و تطابق الگو ارائه دهد. در اینجا یکی از این نمونه ها مشاهده می شود که به طور خاص برای عاشقان بنفش ساخته شده است!

11- طراحی کاسه سقفی های زیبا یا کناف

طراحی کاسه سقفی های زیبا یا کناف

طراحی کاسه سقفی های زیبا یا کناف

اگر سقف های ساده و خسته کننده مورد پسند شما نیستند، پس این مدل سقف ها مطمئنا شما را مجذوب خود می کند! سقف کاذب را می توان با دکوراسیون خلاقانه برای جذابیت بصری سورئال تزئین کرد.و با نور مخفی زیبایی آنها را بیشتر و بیشتر کنید. حتی در نور روز، نورهای مخفی می توانند به زیبایی شناسی کلی کمک کنند.

بیشتر بخوانید:
راهنمای رنگ آمیزی و نقاشی ساختمان

12- انعطاف پذیری در اجرای طرح های مختلف با کناف

انعطاف پذیری در اجرای طرح های مختلف با کناف

انعطاف پذیری در اجرای طرح های مختلف با کناف

بزرگترین مزیت استفاده از کناف ماهیت انعطاف پذیر آن است که خم شدن و شکل دهی آن را آسان می کند. می توانید با اجرای طرح های مختلف، مانند آنچه در اینجا مشاهده می کنید، خلاقیت خود را متجلی کنید. الگوی گل سه بعدی ظاهری شگفت انگیز به فضای شما می بخشد. اضافه کردن نورهای مخفی می تواند اتاق شما را روشن کند و محیط مناسبی را به وجود بیاورد.

13- جانمایی پنکه سقفی در طراحی سقف

جانمایی پنکه سقفی در طراحی سقف

جانمایی پنکه سقفی در طراحی سقف

بسیاری از مردم جنوب ایران به سادگی نمی توانند بدون پنکه سقفی در یک فضا کنار بیاند. در اینجا یکی طرح دیده می شود که برای قرار دادن یک پنکه بزرگ مرکزی طراحی شده است. یک کاسه نورمخفی دار بزرگ با چهار چراغ هالوژن با نور سفید در گوشه ها که در مرکز آن موقعیت مناسبی برای نصب پنکه سقفی را فراهم کرده است. که می تواند در بال ها پخش شود تا احساسی مطبوع داشته باشد. شما می توانید این عنصر را گسترش دهید تا یک اتاق بزرگ را بپوشانید!

14- استفاده از کناف و چوب برای طراحی فضا

استفاده از کناف و چوب برای طراحی فضا

استفاده از کناف و چوب برای طراحی فضا

بافت سفید و براق کناف به عنوان تضاد عالی با سطح تیره و بافت چوب عمل می کند. در اینجا یکی از این نمونه ها مشاهده می شود که در آن سقف کاذب کناف با تزئین دیوارهای جانبی چوبی برای مطابقت با کفپوش برجسته شده است. احساس گرم و راحت برای لذت بردن از یک خواب خوب شبانه را به شما القا می کند.

امیدواریم این مجموعه سقف های زیبا و مورد پسند شما واقع شده باشند. قبل از تصمیم گیری در مورد یکی از آنها، به شدت توصیه می شود که با یک طراح داخلی متخصص صحبت کنید تا پارامترهای اساسی مانند قیمت، کیفیت و غیره را تجزیه و تحلیل کند.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا