مبلمان

عکس میز عسلی جلو مبلی رنگ روشن برای تازه سازی فضای نشیمن شما

عکس مدل های بسیار زیبای میز جلو مبلی عسلی

برای ثبت آگهی و تبلیغات خود در نیازمندی های تبلیغو اینجا کلیک نمایید همچنین درصورت تمایل به نصب اپلکیشن تبلیغو میتوانید اپلکیشن تبلیغو را از کافه بازار نصب نمایید.
آیا به دنبال میز جلو مبلی سفید مناسب برای روشنایی فضای زندگی خود هستید؟ یک میز جلو مبلی همیشه به عنوان یک نقطه کانونی مضاعف است ، مکان اصلی آن توجه را از هر زاویه به خود جلب می کند. در این پست ، ما مدل های جذابی از میز جلو مبلی سفید را جمع آوری کرده ایم که شایسته الگو و ایده برداری هستند ، هر یک با توجه دقیق به زیبایی و عملکرد کاملاً دقیق ساخته شده اند. در اینجا میزهای قهوه سفید برای هر سبک – مینیمالیستی ، اسکاندیناویایی ، روستایی ، سنتی و … پیدا خواهید کرد که طیف وسیعی از قیمت ها را متناسب با هر بودجه ای شامل می شود.

میز جلو مبلی سفید با پایه چوبی:

پایه های محکم بلوطی به این میز جلو مبلی کمی رنگ گرمی می بخشد تا سطح سفید ترد قسمت بالای مستطیل شکل آن متعادل شود.

میز قهوه سفید با پایه چوبی

میز جلو مبلی سفید با پایه چوبی

میز جلو مبلی سفید سینی:

این میز جلو مبلی که روی آن سینی قرار دارد برای مخلوط کردن اجناس مختلف از راه دور بسیار مناسب است – و در هنگام پذیرایی می تواند از ریختن کوکتل ریخته شده بر روی کف خانه شما جلوگیری کند. این قطعه سبک است و از تخته فیبر با پایه های چوب جامد ساخته شده است.

میز قهوه سفید سینی

میز جلو مبلی سفید سینی

میز جلو مبلی سفید میانه سده:

پاهای شیب دار و منحنی های صاف ظاهری ظریف به شکل میان سده به این میز جلو مبلی می دهد که متناسب با هر تم داخلی باشد. پایه از چوب لاستیک جامد ساخته شده و دارای قفسه ای بزرگ با روکش است که برای ذخیره سازی وسایل ضروری یا نمایش دکور مناسب است.

میز جلو مبلی سفید میان سده

میز جلو مبلی سفید میان سده

میز جلو مبلی سنگ مرمر سفید اصل:

سنگ مرمر اصل با رگه های زیبا ، به این میز میان سده مدرن بی نظیر زیبایی بی انتها می بخشد. پایه چوب جامد دارای یک طبقه چوبی بصورتنرده نرده است که در آن می توانید یک پتوی جمع و جور و دنج برای چرت بر روی کناپه و یا کتاب های مورد علاقه خود را قرار دهید.

میز جلو مبلی سنگ مرمر سفید اصل

میز جلو مبلی سنگ مرمر سفید اصل

میز جلو مبلی سفید با قفسه برنجی:

سنگ مرمر سفید مصنوعی یک مدل عالی را با قیمتی و جذابیت مناسبی به شما ارائه می دهد. پایه از چوب جامد و در تضاد با سطح میز به رنگ تیره ساخته شده است ، قفسه پایین تر ساخته شده از فولاد در پوشش رنگ شده برنجی است.

بیشتر بخوانید:
تغییراتی که روح تازه ایی به خانه شما میبخشد

میز جلو مبلی سفید با قفسه برنجی

میز جلو مبلی سفید با قفسه برنجی

میز جلو مبلی و چای خوری میان قرن مدرن:

با استفاده از این میز جلو مبلی مدرن زیبا با کشوهای مناسب ، فضای زندگی خود را مرتب و مرتب نگه دارید.قسمت برنجی به رنگ طلایی در انتهای پایه ها و دسته کشوها جلوه ای و جلایی جذاب به میز می دهد.

میز جلو مبلی و چای خوری میان قرن مدرن

میز جلو مبلی و چای خوری میان قرن مدرن

میز جلو مبلی سفید با صفحه شیشه ای:

یک صفحه شیشه ای معتدل و تمیز باعث تمیز شدن این میز چای خوری گرد به ویژه آسان بودن دید در قفسه مرمر مصنوعی جذاب در زیر می شود.ابعاد صفحه گرد روی آن به وسعت 83 سانتیمتر است.

میز جلو مبلی سفید با صفحه شیشه ای

میز جلو مبلی سفید با صفحه شیشه ای

میز جلو مبلی سنگ مرمر سفید مصنوعی:

سنگ مرمر مصنوعی این امکان را فراهم می کند تا با هزینه و وزن کمتر از ظاهری لوکس لذت ببرید.این قطعه سنگ مرمر مصنوعی را با یک پایه محکم به شکل ضربدری با سطح طلایی براق شیک و پایه های مشکب جفت می کند.

میز جلو مبلی سنگ مرمر سفید مصنوعی

میز جلو مبلی سنگ مرمر سفید مصنوعی

میز چای و قهوه خوری شیشه سفید با جلوه مرمر:

در حالی که سنگ مرمر اصل نیاز به نگهداری ویژه دارد و سنگ مرمر مصنوعی گاهی اوقات شکننده است ، شیشه با طرح مرمر قدرت هر دو را با تمیز کردن آسان و دوام استثنایی ترکیب می کند.این میز جذاب با سطوح شیشه ای مرمر روی قاب فلزی مشکی مات ساخته شده است.

میز چای و قهوه خوری شیشه سفید با جلوه مرمر

میز چای و قهوه خوری شیشه سفید با جلوه مرمر

ست میز جلو مبلی سیاه و سفید:

این مجموعه میز جلو مبلی ساز تودرتو به شما امکان می دهد در صورت نیاز از سطح وسیع لذت ببرید. هر کدام با روکش های تخته فیبر سبک ساخته شده اند که با سنگ مرمر مصنوعی روکش شده اند.

ست میز جلو مبلی سیاه و سفید

ست میز جلو مبلی سیاه و سفید

میز چایخوری گرد سفید مرمر اصل:

یک تخته ضخیم از سنگ مرمر اصل در برابر پایه مشکی مات معمار گونه ظاهر می شود. قطر این طراحی میز جلو مبلی زیبا در چیزی بیش از 83 سانتیمتر است. هر یک برای یک نوع جذابیت منحصر به فرد است.

میز چایخوری گرد سفید مرمر اصل

میز چایخوری گرد سفید مرمر اصل

میز جلو مبلی گرد با پایه های سنجاق سر:

رومیزی لاکی سفید در روشنایی می درخشد ، و به خصوص سطح درخشنده گرد و تمیز این میز جلو مبلی را درخشنده می کند. پایه فلزی دارای ساختاری زاویه دار برای نمای هندسی رو به پیشرفت است – ایده آل برای مضامین داخلی مدرن و مینیمال.

بیشتر بخوانید:
راهنمای طراحی های گچکاری و گچبری برای خانه شما

میز جلو مبلی گرد با پایه های سنجاق سر

میز جلو مبلی گرد با پایه های سنجاق سر

میز جلو مبلی سفید براق گرد:

مدل طراحی باعث می شود این میز جلو مبلی روی چشم احساس سبکی کند و سطح وسیعی را فراهم کند بدون اینکه بهم ریخته باشد.قسمت فوقانی آن از MDF بادوام و پایه آن از مفتول فلزی متقاطع ساخته شده است.

میز جلو مبلی سفید براق گرد

میز جلو مبلی سفید براق گرد

میز چای و قهوه سفید براق گرد:

یک ظاهر طراحی مدرن هوشمند به این میز جلو مبلی اجازه می دهد تا متناسب با طیف وسیعی از عناصر داخلی مدرن باشد.سطح سفید براق به پایه شیک ساخته شده از فلز سیاه منتهی شده است.

میز چای و قهوه سفید براق گرد

میز چای و قهوه سفید براق گرد

ست میز جلو مبلی سفید تودرتو:

پایه های چوبی جامد بلوکی به این میزهای قهوه تودرتو ظاهری با نشاط شمال اروپا ، کاملاً مناسب برای فضاهای شیک به سبک اسکاندیناوی می دهد. این میزها را با هم جفت کنید یا به طور جداگانه از آنها برای پذیرایی از میهمانان در جمع های خود استفاده کنید.

ست میز جلو مبلی سفید تودرتو

ست میز جلو مبلی سفید تودرتو

ست میز جلو مبلی سفید شش ظلعی:

این ست میز لذت بردن از ظاهری کاملاً هماهنگ و بدون نگرانی را آسان می کند. ست شامل یک میز جلو مبلی شش ضلعی و میز کناری شش ضلعی مطابق است که هر کدام با رنگ سفید براق و روی پایه های چوب جامد طبیعی به پایان رسیده اند.

ست میز جلو مبلی سفید شش ظلعی

ست میز جلو مبلی سفید شش ظلعی

میز جلو مبلی سنگ سفید با پایه طلایی رنگ:

یک میز سنگی سنگین و از نظر جزئیات مانند سنگ مرمر طبیعی صاف ، با دوام و ظریف به نظر می رسد.سطح آن مستطیل شکل روی یک پایه سورتمه ای طلایی رنگ قرار گرفته و درخشش چشمگیری دارد.

میز جلو مبلی سنگ سفید با پایه طلایی رنگ

میز جلو مبلی سنگ سفید با پایه طلایی رنگ

میز جلو مبلی جلو مبلی مستطیل سفید:

طراحی کنتراست بالا باعث می شود این میز جلو مبلی از محیط اطراف خود بیرون بیاید. رومیزی از MDF سبک با روکش سفید براق ساخته شده و پایه آن به رنگ مشکی فلزی ابریشمی ساخته شده است.ابعاد میز رومیزی از انتها به انتهای دیگر بیش از 120 سانتیمتر است ، مناسب برای قرارگیری کنار کاناپه بزرگ.

میز جلو مبلی جلو مبلی مستطیل سفید

میز جلو مبلی جلو مبلی مستطیل سفید

میز جلو مبلی گرد و سفید و طلایی:

طراحی به سبک مینیمالیسم جزئیات زیبایی را با این میز جلو مبلی دایره ای پررنگ پدید آورده است.بدنه درام شکل با رنگ سفید براق به پایان رسیده است ، پایه کمی فرو رفته در رنگ طلایی ملایم به پایان رسیده است.

بیشتر بخوانید:
عکس تی وی روم کناف ، گچ کاری و راویز و کناف 2024

میز جلو مبلی خوری گرد و سفید و طلایی

میز جلو مبلی گرد و سفید و طلایی

میز جلو مبلی سفید براق با سینی:

این میز جلو مبلی با ابعاد کمی بیش از 105 سانتی متر ، از یک سطح مناسب برای ایده آل است. این قطعه با رنگ سفید براق به پایان رسیده است ، یک گوشه آن توسط یک سینی براق مشکی براق برای سازماندهی درنظر گرفته شده است.

میز جلو مبلی سفید براق با سینی

میز جلو مبلی سفید براق با سینی

میز جلو مبلی سفید با پایه بلوط:

سه تخته بلوط ضخیم به عنوان پایه این میز جلو مبلی گرد خلاقانه عمل می کنند که هر کدام از آنها با رویه سفید لاکی تلاقی می یابند.این طراحی جذاب و هنرمندانه از هر جهت زیبا به نظر می رسد.

میز جلو مبلی سفید با پایه بلوط

میز جلو مبلی سفید با پایه بلوط

میز جلو مبلی مدل تنه درخت:

این اثر هنری دیدنی و جذاب ساخته شده است که مانند بخشی از تنه درخت به نظر می رسد.رومیزی یک شگفتی دیگر را نشان می دهد که برای درخشش جلا داده شده است.

میز جلو مبلی مدل تنه درخت

میز جلو مبلی مدل تنه درخت

میز جلو مبلی براق سفید و بلوط:

جلای سفید براق و براق با یک ظاهر ظریف و دلنواز در خانه باغ ، به این میز جلو مبلی ظاهری کاملاً متنوع و مناسب برای محیط های داخلی روستایی و شهری می دهد. از پارتیشن هندسی پایه برای نگهداری کتاب ها و مجلات میز جلو مبلی استفاده کنید یا آن را به عنوان یک عنصر تزئینی خالی بگذارید.

میز جلو مبلی براق سفید و بلوط

میز جلو مبلی براق سفید و بلوط

میز جلو مبلی چوبی و سفید با فضای ذخیره سازی:

این میزهای تودرتو فضای ذخیره سازی سخاوتمندانه ای را در خود جای داده اند. پایین ترین میز شامل یک کشوی چوب جامد در هر طرف است در حالی که میز دارای رنگ چوب دارای یک بالابر بر روی محفظه ذخیره سازی داخلی است.

میز جلو مبلی چوبی و سفید با فضای ذخیره سازی

میز جلو مبلی چوبی و سفید با فضای ذخیره سازی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا