دکوراسیون مسکونی

کفپوش اپوکسی سه بعدی 3d چیست ؟

هر آنچه لازم است درباره کفپوش سه بعدی اپوکسی بدانید

برای ثبت آگهی و تبلیغات خود در نیازمندی های تبلیغو اینجا کلیک نمایید همچنین درصورت تمایل به نصب اپلکیشن تبلیغو میتوانید اپلکیشن تبلیغو را از کافه بازار نصب نمایید.

کفپوش سه بعدی اپوکسی جدید ترین مد در دنیای کفپوش های فانتزی است.
در میان تمام خدمات پوشش کف ، کفپوش اپوکسی 3D یا سه بعدی محبوبیت فزاینده ای پیدا کرده است. از کف اپوکسی سه بعدی به دلیل خلاقیت و عملکرد بالا هرچه بیشتر در مراکز خرید ، سالن ها ، دفاتر ، خانه ها و آپارتمان ها استفاده می شود.

کفپوش سه بعدی اپوکسی جدید ترین مد در دنیای کفپوش های فانتزی است.

کفپوش سه بعدی اپوکسی جدید ترین مد در دنیای کفپوش های فانتزی است.

فرآیند نصب کف اپوکسی سه بعدی شامل گذاشتن لایه ای از آغازگر خود تراز شونده و به دنبال آن تصویر مورد نظر است. سپس این کار با یک اپوکسی یا پلی اورتان دو جزئی شفاف انجام می شود تا عمق تصویر مناسب را به دست آورد. یک سطح از لاک محافظ مرحله آخر انجام میشود.

مانند یک برچسب یا وینیل نقاشی شده که مستقیماً زیر پایتان قرار ندارد ، کف سه بعدی اپوکسی نصب شده عمق را در دید شما نشان می کند و در برابر انواع آسیب هایی که معمولاً روی کفسازی تأثیر می گذارد ، مقاومت خوبی دارد.

راهنمای کامل 2021 همه چیزهایی است که باید در مورد کفپوش اپوکسی 3D

راهنمای کامل 2021 همه چیزهایی است که باید در مورد کفپوش اپوکسی 3D

در اینجا راهنمای کامل 2021 همه چیزهایی است که باید در مورد کفپوش اپوکسی 3D بدانید :
مزایا و معایب
روش نصب

مزایا و معایب کفپوش اپوکسی سه بعدی

مزایا و معایب کفپوش اپوکسی سه بعدی

بیشتر بخوانید:
عکس نورمخفی و نورپردازی آشپزخانه ، پذیرایی و راهرو

مانند هر کفپوش دیگر ، کف های سه بعدی اپوکسی هم مزایا دارند و هم معایب. ویژگی های مثبت کفپوش سه بعدی اپوکسی عبارتند از:

زیبایی خیره کننده کفپوش سه بعدی اپوکسی

زیبایی خیره کننده کفپوش سه بعدی اپوکسی

جلوه بصری – مهمترین مزیت کف سه بعدی اپوکسی ، جلوه بصری خیره کننده است. علاوه بر ظاهر زیبا ، به دلیل ویژگی های زیبایی منحصر به فرد می تواند بسیاری از مشکلات فضای داخلی اتاق را از نظر بصری حل کند.

با انتخاب طرح ، رنگ و الگوی مناسب کف سه بعدی ، به کمک پوشش های اپوکسی خود تراز شونده حتی می توانید فضای اتاق را از نظر بصری افزایش دهید. این می تواند به اجرای تخیل بی نهایت طراح کمک کند و چشم ها را بی وقفه به خود جلب کند.

استحکام بالای کفپوش اپوکسی

استحکام بالای کفپوش اپوکسی

استحکام بالا – اپوکسی تقریباً غیر قابل نفوذ است و در برابر اسیدها ، کلر و سایر مواد مانند سفید کننده ها و پاک کننده های روزانه بسیار مقاوم است. به همین دلیل ، کف ها برای مکان های صنعتی و همچنین خانه مناسب هستند. در صورت نصب صحیح ، کف سه بعدی اپوکسی بدون تغییر رنگ در آن می تواند حداقل 15 سال عمر داشته باشد.

نظافت کفپوش اپوکسی 3D

نظافت کفپوش اپوکسی 3D

نظافت و نگهداری آسان – کف اپوکسی 3D فاقد درز ، ترک ، منافذ و شکاف است ، کفپوش سه بعدی کاملاً در برابر هر نوع آلودگی ، گرد و غبار ، آب و مواد شیمیایی مصون است.

از لحاظ بهداشتی در سطح مناسبی هستند

از لحاظ بهداشتی در سطح مناسبی هستند

ایمن و بهداشتی – کف 3D اپوکسی گرد و غبار جمع نمی کند و محیط مطلوبی برای انواع عوامل بیماری زا / باکتری ایجاد نمی کند. مواد کف اپوکسی استفاده شده فاقد بو و بخار خورنده هستند و برای سلامتی انسان بی خطر هستند. که این مورد اجباری است و توسط سازمان های گواهی دهنده به تولید کننده گان باید تأیید شود. همچنین مهم است که مواد اپوکسی در برابر دماهای بالا مانند آتش سوزی بسیار مقاوم باشند.

بیشتر بخوانید:
عکس اتاق خواب لاکچری دو نفره مدرن

 مقاومت کفپوش اپوکسی در برابر آتش

مقاومت کفپوش اپوکسی در برابر آتش

مقاومت در برابر آتش – اپوکسی / پلیمرها نمی سوزند ، این یکی از دلایلی است که پوشش مورد استفاده در ساخت ، انبارها ، بیمارستان ها ، مراکز نگهداری از کودکان و سایر مکان هایی که به کنترل بیشتر ایمنی در برابر آتش نیاز است.

معایب کفپوش اپوکسی سه بعدی

معایب کفپوش اپوکسی سه بعدی

معایب کفپوش اپوکسی سه بعدی

نصب آن دشوار است و برای آماده شدن وقت می برد – معمولاً برای نصب صحیح کف سه بعدی اپوکسی به پیمانکار و تجهیزات حرفه ای نیاز است. 3 تا 5 روز طول می کشد ، حتی گاهی اوقات برای آماده شدن کامل به مدت زمان بیشتری نیاز است.

هزینه بالا – به اندازه کافی متخصص در بازار موجود نیست و تقاضا برای کف های دیدنی مد روز بسیار زیاد است. محبوبیت هزینه را افزایش می دهد ، مواد آن نیز نیز ارزان نیستند.

کف سرد – کف سه بعدی اپوکسی به اندازه کاشی ها یا بتن سرد است ، بنابراین باید در نظر بگیرید که بهترین مکان استفاده از آنها کجاست.

نحوه نصب کفپوش سه بعدی اپوکسی

نحوه نصب کفپوش سه بعدی اپوکسی

نصب نقاشی دیواری سه بعدی اپوکسی به تجربه زیادی احتیاج دارد و حتی کوچکترین خطایی را تحمل نمی کند ، بنابراین بهترین گزینه استخدام پیمانکار حرفه ای است.

اما اگر میخواهید از مراحل نصب آن بیشتر بدانید ادامه مطلب را بخوانید:

  • بتن کف را را از نظر میزان رطوبت و بخار آزمایش کنید. رطوبت می تواند باعث خرابی چسب شود ، باعث رشد کپک و در نتیجه ایجاد پیچش یا حباب می شود.
  • سطح زیرلایه را کاملا آماده کنید. برای آماده سازی کل کف بتن از ابزارهای سنگ زنی الماس یا ابزار سنباده استفاده کنید. در صورت لزوم کف را ترمیم کنید تا هیچ شکافی وجود نداشته باشد ، هیچ کجی وجود نداشته باشد و کل سطح آن باید کاملا صاف باشد. حتماً اطراف را پوشانده و نوار چسب بزنید.
  • کف را تمیز و تمیز کنید تا سطح کاملاً تمیز شود. حتی کوچکترین گرد و غبار نیز نباید وجود داشته باشد.
  • رطوبت را بررسی کنید. مهم است که رطوبت در کل منطقه از 4٪ فراتر نرود ، در غیر این صورت در طی یک یا دو هفته کف زیبا که تازه نصب شده است از بین می رود.
  • بستر اپوکسی خود تراز را بزنید.
  • تصویر سه بعدی را نصب کنید.مطمئن شوید که اتصال به لایه در هیچ جایی چین و چروک نبوده است.
    برای ایجاد یک لایه شفاف از پوشش اپوکسی بر روی نقاشی دیواری کف سه بعدی ، 2 لایه اپوکسی شفاف یا بیشتر اوقات ، پلی اورتان نصب کنید. این لایه درک مطلوب از عمق و همچنین محافظت از تصویر سه بعدی کف را فراهم می کند. چنین لایه ای باید با توجه بیشتر به جزئیات و دقت بیشتر نصب شود. همه لکه های گرد و غبار ، موها و غیره باید پاک شود.
  • در صورت لزوم ، از یک سیلر محافظ لایه رویی استفاده کنید.
بیشتر بخوانید:
شیک ترین و مدرن ترین سرویس بهداشتی حمام و دستشویی 2024 + عکس

نکات تکمیلی درباره کفپوش سه بعدی

نصب کفپوش سه بعدی اپوکسی یک فرآیند پیچیده و طولانی است و معمولاً 3-7 روز طول می کشد.

قیمت کفپوش اپوکسی سه بعدی به عوامل زیادی از جمله شرایط بستر ، متراژ کل و پیچیدگی سیستم و غیره بستگی دارد. دوام و طول عمر نیز دو عامل اصلی برای تعیین قیمت کفپوش اپوکسی سه بعدی هستند. مواد کف اپوکسی با کیفیت گران ترند.

نحوه نصب کفپوش سه بعدی اپوکسی

فیلم مراحل نصب کفپوش اپوکسی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا