دکوراسیون مسکونی

استاد گچ کار و گچبر ماهر در بندرعباس ، رودان ، میناب و قشم

برای ثبت آگهی و تبلیغات خود در نیازمندی های تبلیغو اینجا کلیک نمایید همچنین درصورت تمایل به نصب اپلکیشن تبلیغو میتوانید اپلکیشن تبلیغو را از کافه بازار نصب نمایید.
با عرض سلام و احترام خدمت تمام دوستان هرمزگانی در این مطلب تصمیم بر این داریم خدمات گچ کاری و گچبری اکیپ ها و استاد کاران گچ کاری در شهرستان بندرعباس رو به شما دوستان عزیز توضیح بدیم در ادامه با ما همراه باشید.

اگر شما اندکی با امور ساختمانی و عمرانی آشنایی داشته باشید متوجه خواهید شد که گچ کاری مهم ترین مرحله تزئین دکوراسیون داخلی هر بنا بخصوص بناها و خانه های مسکونی است.

و تقریبا کاشی از لحاظ زیبایی بصری و طراحی دکوراسیون در سطخ بعدی از اکثریت قریب به اتفاق بناها خواهد بود. این امر از دیر باز و سال های سال پیش در ایران رایج بوده و معمولا خانه های اعیان نشین و مرفه توانایی گچ کاری خانه و عمارت های خود را داشته اند.

استاد گچ کار و گچبر ماهر در بندرعباس ، رودان ، میناب و قشم

استاد گچ کار و گچبر ماهر در بندرعباس ، رودان ، میناب و قشم

تزئینات گچ کاری و گچبری

مردم بندرعباس ،قشم و تقریبا بیشتر هرمزگانی ها نسبت به اجرای گچ کاری و گچبری حساسیت بالایی دارند و نسبت به وسع و اوضاع مالی خانه های خود را به زیبا ترین شکل ممکن با گچکاری و گچبری تزئین میکنند.

همچنین در هرمزگان از جمله شهرستان بندرعباس و روستاهای اطراف به دلیل اینکه در بسیاری از خانه ها به ارتفاع 90 تا 120 سانتی متر روی دیوار های کل خانه را کاشی گاری میکنند کاشی کاری نیز در هرمزگان و بندرعباس از اهمیت زیادی برخوردار است.

گچ کاری و گچبری

تزئینات گچ کاری و گچبری در بندرعباس و استان هرمزگان

تزئینات گچ کاری و گچبری در بندرعباس و استان هرمزگان

بیشتر بخوانید:
جدید ترین عکس های کاسه سقفی و طرح نورمخفی گچکاری و گچبری و کناف 2024
گچ کاری و گچ‌بری هر دو با گچ اجرا می شوند اما دو مهارت جداگانه محسوب میشوند ،گچ کاری شکل های ساده و مدرن ،سقف های اتوبوسی و اشکال هندسی متنوع را شامل می شود و گچبری به شکل های برجسته سه بعدی که بیشتر با طرح های اسلیمی و نقوش گل و گیاه و مجسمه سازی با گچ را شامل میشود.

گچ کار و گچبر در بندرعباس و حومه

دوستان عزیز در بندرعباس،قشم،رودان و میناب و شهر و روستاهای حومه در صورتی که به گچ کار و یا گچبر برای اجرای گچ کاری و یا گچبری خانه خود نیاز دارید می توانید با من تماس بگیرید که استادکار با مهارت موردنظرتان را به شما معرفی کنم.

استاد گچ کار و گچبر ماهر در بندرعباس ، رودان ، میناب و قشم

 

لطفا فقط و فقط در صورتی که برای اجرای کار و فقط در شهرهای بندرعباس ،رودان و قشم و روستاهای اطراف به استادکار گچ کار و گچبر نیاز دارید با ما تماس بگیرید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا