دکوراسیون مسکونی

عکس اتاق خواب لاکچری دو نفره مدرن

نکات و لوازم جانبی و ایده های کاربردی برای طراحی و چیدمان اتاق خواب شما

برای ثبت آگهی و تبلیغات خود در نیازمندی های تبلیغو اینجا کلیک نمایید همچنین درصورت تمایل به نصب اپلکیشن تبلیغو میتوانید اپلکیشن تبلیغو را از کافه بازار نصب نمایید.
اتاق خواب مکانی برای استراحت و آرامش است ، اتاق خواب شما باید محل تسکین شما از فشار و شلوغی زندگی روزمره باشد.

قطعا ، شما می خواهید سبک اتاق خواب شما منعکس کننده ترجیحات طراحی و سلایق شما باشد. و احتمالا بعضی از شما به علت مردد بودن ممکن است اطلاعات لازم برای تغییر دکور اتاق خوابتان را نداشته باشید

تغییر یک اتاق خواب ساده به لوکس می تواند به سادگی اضافه کردن لامپ های جدید یا شاید کمی پیچیده تر باشد ، مانند جابجایی ، کم و یا اضافه نمودن یک دیوارو….

در این مطلب ما بهترین عکسهای اتاق خواب لوکس و فوق لاکچری را با راهنمایی برای شما آماده کرده ایم ، تا در نهایت بتوانید اتاق خوابتان را بطور کامل طراحی نمایید.

1- ترکیب رنگ مشکی و سبز در رنگبندی اتاق خواب

با استفاده از رنگ سیاه در ترکیب رنگ اتاق کارمیتوان یک شاهکار از آن ساخت ، و این فضا بیننده آن را میخکوب می کند. دیوار سیاه موجود در تصویر دارای شکلی مجلل وفوق العاده تجملاتی است که در ترکیب رنگ سبز زمرد دیوار کناری قرار دارد.

هنگام استفاده از رنگ مشکی در اتاق خواب ، اطمینان حاصل کنید که تضاد ، فضایی و نور زیادی وجود دارد تا مطمئن شوید فضا احساس بسته بودن بیش از حد را ندارد.

ترکیب سیاه و سبز در رنگ اتاق خواب

ترکیب سیاه و سبز در رنگ اتاق خواب

2- ترکیب رنگ های خاکستری و فیروزه ایی در دکوراسیون اتاق خواب

این اتاق خواب خاکستری با غوطه ور شدن در دنیای روشن و پررنگ فیروزه ای ، رنگ های خنثی خود را جبران می کند.

این اتاق خواب خاکستری با فرو رفتن به دنیای روشن و جسورانه فیروزه ، رنگ های خنثی خود را جبران می کند. این رنگ نه تنها به خودی خود چشم نواز است ، بلکه هنگامی که در مبلمان مدولار داخل اتاق خواب استفاده می شود ، زیبایی شناسی معاصر را با اندکی چشم انداز آینده نگر ایجاد می کند.

ترکیب رنگ های خاکستری و فیروزه ایی در دکوراسیون اتاق خواب

ترکیب رنگ های خاکستری و فیروزه ایی در دکوراسیون اتاق خواب

3- سقف بلند اتاق خواب برای ایجاد حس لوکس بودن فضا

سقف بلند در این اتاق خواب سفید کرم رنگ بدون شک بخشی از احساس لوکس بودن این مجموعه است. بالشتک های مخمل خواب دار و کشیده شده در کل دیواره پشتی این اتاق را بسیار دنج نشان می دهد.

سقف بلند اتاق خواب برای ایجاد حس لوکس بودن فضا

سقف بلند اتاق خواب برای ایجاد حس لوکس بودن فضا

4- طراحی اتاق خواب مجلل مناسب برای سنین مختلف

یک اتاق خواب مجلل نباید فقط برای بزرگسالان باشد. این اتاق مجلل برای یک نوجوان نیز مناسب است و طراحی آن یک طرح مناسب برای انجام تکالیف برای یک نوجوان و همچنین بزرگسالان است. طراحی کنندگان این اتاق از خنثی های نرم بسیار استفاده کردند ، اما همچنین اطمینان حاصل کردند که فضا با افزودن عناصر جالب طراحی ، مانند کف سیاه و سفید انتزاعی و صندلی چرخشی اکریلیک ، همچنان احساس جوانی می کند.

طراحی اتاق خواب مجلل مناسب برای سنین مختلف

طراحی اتاق خواب مجلل مناسب برای سنین مختلف

بیشتر بخوانید:
جدید ترین عکس های کاسه سقفی و طرح نورمخفی گچکاری و گچبری و کناف 2024
رنگ های تیره فریبنده با استفاده از چراغ های آویز اتاق خواب کاملاً در این فضا روشن می شوند. رنگ طلایی سلطنتی موجود بر روی آنها ، و همچنین لوستر و میزهای انتهایی بی نظیر ، این اتاق خواب را به یک اتاق خواب مدرن تبدیل کرده است.

دکوراسیون اتاق خواب دونفره کوچک

دکوراسیون اتاق خواب دونفره کوچک

تعداد زیادی از بافت ها در کل این طرح باعث ایجاد لذت بصری شده است. صفحه پشتی آینه ای و منحصر به فرد به ویژه بازتاب جسورانه ای را در آینه بیان می کند. در هنگام طراحی یک اتاق خواب لوکس ، قطعات یک نوع عالی هستند ، زیرا دانستن اینکه چیزی کاملاً مختص فضای شماست می تواند احساس هماهنگی و یک پارچگی بیشتری در کل طراحی ایجاد کند.

رنگ مناسب اتاق خواب والدین

رنگ مناسب اتاق خواب والدین

کمد دیواری ها اغلب پنهان هستند ، اما در این اتاق خواب طراح ساختار شکنی کرده. در این کمد مفهومی باز که در وسط اتاق خواب قرار دارد ، یک مکان نشیمن ایجاد شده است. یک انتخاب جالب طراحی که کاملاً مناسب این فضا احساس می شود.

بهترین رنگ برای اتاق خواب زوجین

بهترین رنگ برای اتاق خواب زوجین

5- طرح دیزاین اتاق خواب آسیایی

این اتاق خواب الهام گرفته از آسیا رنگ زیادی ندارد ، اما کاملاً شخصیت دارد. طرح های اجرا شده با موضوع ماهی کوی که این نقوش هم روی دیوار و هم روی کف استفاده شده است. هنر دیوار سه بعدی واقعاً شکل دیگری به این اتاق می بخشد.

طرح دیزاین اتاق خواب آسیایی

طرح دیزاین اتاق خواب آسیایی

6- ایجاد جذابیت با تغییر شکل دیوار اتاق خواب

طرح دایره ای شکل گچبری کلاسیک روی دیوار همه تفاوت را در اینجا ایجاد می کند. سعی کنید اتاق را بدون آن تصویر کنید. خیلی ساده احساس می کنید ، درسته؟ هنر دیواری که برای اتاق خواب انتخاب کرده اید می تواند فضا را دگرگون کند ، بنابراین هوشمندانه انتخاب کنید. اگر به دنبال دستیابی به ظاهری ظریف یا تصفیه شده هستید ، طرح های خنثی با بافت سنگین اغلب راهی مطمئن است.

عکس اتاق خواب زن و شوهر شیک

عکس اتاق خواب زن و شوهر شیک

7- استفاده از دیوار های بافت دار برای دکوراسیون اتاق خواب

یک اتاق خواب ساده با استفاده از دیوار بافت دار که با استیکر های دیواری جفت می شود ، تغییر شکل می یابد. استفاده از یک دیوار بافت دار در یک اتاق خواب می تواند به ایجاد دید و بعد بصری بیشتری در یک اتاق کمک کند ، که به نوبه خود می تواند باعث شود که لوکس تر باشد.

رنگ دیوار اتاق خواب زن و شوهر

رنگ دیوار اتاق خواب زن و شوهر

8- اتاق خواب با کمد دیواری شیشه ایی با نمایی لوکس و مدرن

معمولاً وقتی از یک اتاق خواب با کمد لباس صحبت می کنیم ، همچین تصوری مانند عکس بالا را برای آن تصور نمیکنیم. این اتاق خواب با استفاده از پارتیشن های شیشه و مرمر وسایل را در دید قرار می دهد. هر دو مصالح ساختمانی عالی که می توانند به شما در دستیابی به یک اتاق خواب پر زرق و برق کمک کنند. این نکته را در نظر داشته باشید که احتمالا مرتب نگه داشتن آتاق خوابی با دیزاین بالا ممکن است برای شما مقداری سخت تر از حد معمول باشد.

عکس اتاق خواب زن و شوهر شیک

عکس اتاق خواب زن و شوهر شیک

9- اتاق خواب با فضای بیشتر و باز تر احساس لوکس بیشتر

افزودن یک لوستر مدرن به اتاق خواب بلافاصله جذابیت آن را افزایش می دهد ، اما شاید در مورد گزینه دیگری که به احتمال زیاد از قبل در اتاق خواب خود دارید ، تجدید نظر کنید. هنگام آویختن پرده ها ، آنها را نزدیکتر به سقف آویزان کنید. این می تواند باعث بزرگتر شدن پنجره ها و بلندتر بودن اتاق خواب شما شود که در نهایت فضای اتاق را بیشتر حس می کنید. فضای بیشتر = احساس لوکس بیشتر.

بیشتر بخوانید:
دکوراسیون اتاق خواب دخترانه ساده و شیک

تزیین اتاق خواب زن و شوهر

تزیین اتاق خواب زن و شوهر

تختخواب شما باید راحت باشد ، اما باید شیک هم باشد. به عنوان مثال این تخت کف را در نظر بگیرید. پایین بودن آن تا سطح زمین منحصر به فرد و فوق العاده شیک است و آن را به یکی از اولین چیزهایی تبدیل کرده است که نظر ما را در این اتاق جلب کرده است. با توجه به اینکه یک دیوار کاشی و براق و درهای پاسیوی زیبا و براق نیز وجود دارد که به یک منظره خیره کننده باز می شوند طرح بسیار زیبایی را به وجود آورده است.

اگر مطمئن نیستید که یک اتاق خواب آبی مناسب لوکس بودن است ، تجدید نظر کنید. مشاهده خواهید کرد که بسیاری از اتاق های خواب لوکس دارای طرح بزرگ و خنثی هستند ، اما این بدان معنی نیست که نمی توانید از دیگر رنگ ها استفاده کنید. یک مثال عالی گوشه رنگی این اتاق خواب است.

رنگ دیوار اتاق خواب زن و شوهر

رنگ دیوار اتاق خواب زن و شوهر

این اتاق خواب مینیمال با تختخواب فرم دار و تلویزیون صفحه تخت بزرگ راحت و شیک است. یک تخت فریم دار ساده گزینه عالی دیگری برای بالا بردن فضای مجلل در یک اتاق است. آنها کمی کلاسیک تر از تختخواب های سکو هستند و در طرح های مدرن بسیاری عرضه می شوند.

یک گالری هنری شخصی در دیوار این اتاق خواب به نمایش درآمده است که هر یک با نورپردازی موضعی بر بالای خود همراه است. گالری های هنری به طرز مشهوری احساس مجللی دارند.

رنگ شاد برای اتاق خواب

رنگ شاد برای اتاق خواب

ترکیبی از عناصری که در اتاق های خواب قبلی در این مجموعه ها دیده ایم ، در این طراحی به صورت ماهرانه ای اجرا شده اند. پرده های سقف تا کف ، تخته بزرگ ، چراغ های آویز معلق و استفاده از سنگ مرمر مواردی است که می توانیم آنها را درست در چشم به هم زدنی مشاهده کنیم.

اگر نمی خواهید مسیر کارهای هنری سنتی را طی کنید ، داشتن برخی از طرح های مدرن داخلی را در نظر بگیرید. این طرح انتزاعی با استفاده از یک صفحه بزرگ شیشه روکش شده به دیوار فرو رفته قرار گرفته و از آن محافظت شده است.

بهترین رنگ برای اتاق خواب زوجین

بهترین رنگ برای اتاق خواب زوجین

دکوراسیون از سنگ مرمر و چوب در کل این طرح دیده می شود ، ترکیبی غیرمعمول در اتاق خواب هایی نیست که به دنبال دستیابی به سبک بالا هستند. این یک دوجزیی پویا با قابلیت ایجاد تغییر است.

تم رنگی اتاق خواب زوج جوان

تم رنگی اتاق خواب زوج جوان

دیوار برجسته و بافت دار به شکل سنگ که پشت تخت در این اتاق دیده می شود ، عناصر طبیعی را به سطح کاملاً جدیدی می رساند. زیبایی و بافت خام مسحورکننده است.

عکس اتاق خواب زن و شوهر شیک

عکس اتاق خواب زن و شوهر شیک

وسایل چوبی که با انبوهی از نورهای مختلف برجسته شده اند ، ترکیبی کامل از عناصر طبیعی و ساخته دست بشر را ایجاد می کنند. ما مخصوصاً پنکه سقفی منحصر به فردی را که بالای سر آویزان است ، دوست داریم.

اتاق خواب زوجین

اتاق خواب زوجین

اگر می خواهید یک اتاق خواب احساس شهوت انگیز و فریبنده داشته باشد ، سعی کنید با برخی از رنگ های تیره بازی کنید. دیوار بخش هایی مشکی براق موجود در این اتاق بلافاصله ما را به خود جلب کرد. البته ، عناصر کوچکتر که این طرح را عالی می کند ، مانند تخت پایه کرومی و صندلی اتاق خواب ساده ، از دست ندادیم. هر کدام از جزئیات مهم است!

مدتهاست که رنگ طلای رنگ ثروت و شکوفایی محسوب می شود

بنابراین کاملاً طبیعی است که به عنوان یک رنگ مجلل مشهور باشد.این اتاق خواب از این ترفند استفاده کرده و با استفاده از کمی رنگ ، نور بی نظیر و میزهای انتهایی طبل مانند ، گوشه ای خیره کننده و در عین حال زیبا ایجاد می کند.

بیشتر بخوانید:
تغییراتی که روح تازه ایی به خانه شما میبخشد

فنگ شویی اتاق خواب زن و شوهر

فنگ شویی اتاق خواب زن و شوهر

چراغ های آویز یک کار خلاقانه در اتاق خواب است زیرا نه تنها باعث ایجاد محیط و گزینه دوم برای روشنایی می شود ، بلکه می تواند باعث شلوغ نشدن میزهای انتهایی شود.

روشنایی ثانویه برای دستیابی به فضای مطلوب اتاق خواب کاملاً ضروری است ، بنابراین اگر نمی خواهید چیز جدیدی سیم کشی کنید ، با چراغ های کنار تخت خواب امتحان کنید. به دنبال مواردی با طراحی لوکس تر مانند نمونه های کروم اندود شده باشید که در اینجا نشان داده شده است.

عدم تقارن می تواند یک ابزار طراحی عالی برای تازه و جالب نگه داشتن چیزها باشد. به عنوان مثال ، آویز Vibia Slim LED فقط در یک طرف تخت در اینجا استفاده می شود ، در حالی که در انتهای دیگر از یک چراغ رومیزی کروی استفاده می شود. تقارن و مطابقت با همه چیز برای رسیدن به یک اتاق خواب لوکس لازم نیست.

دکوراسیون اتاق خواب دونفره عاشقانه

دکوراسیون اتاق خواب دونفره عاشقانه

این اتاق خواب صنعتی با استفاده از مبلمان مینیمالیستی و دیوار بتنی پوشش نشده ذهن را به جهت دیگری می برد. حتی اگر این طرح بسیار متفاوت از سایر موارد موجود در لیست ما باشد ، توجه داشته باشید که از نورپردازی داخلی و تختخواب کم ارتفاع پهن آن زیبایی خاصی به آن داده اند.

دکوراسیون اتاق خواب دونفره شیک

دکوراسیون اتاق خواب دونفره شیک

یک فرش فانتزی مانند فرش مورد استفاده در این اتاق خواب مشکی ، یک افزودنی عالی است که می تواند بلافاصله فضای اتاق را دنجتر کند. همچنین می تواند با ایجاد بافت کمی بیشتر در فضا ، به ایجاد جذابیت بصری بیشتر در اتاق با حداقل پالت رنگ کمک کند.

دکوراسیون اتاق خواب دونفره کوچک

دکوراسیون اتاق خواب دونفره کوچک

این اتاق خواب مینیمالیستی با پالت رنگی کاملاً سفید ، زیبا و تمیز است. طراح با قرار دادن یک تختخواب مدرن در آن و ایجاد یک دیوار فرو رفته که با نورپردازی داخلی روشن شده است فضا را از سردی خارج کرده است.

اتاق خواب عاشقانه عروس

اتاق خواب عاشقانه عروس

اتاق خواب سفید دیگری اما کمی جادارتر و متفاوت تر. در اینجا از مبلمان به شکل غیر معمول و یک قرمز پررنگ برای ایجاد یک طرح تازه استفاده شده.

اتاق خواب رمانتیک

اتاق خواب رمانتیک

زرق و برق ، این اتاق خواب بسیار عالی و آرامش بخش است. با داشتن روکش های براق ، چیدمان وسیع و فرشهای مخلوط ، احساس لوکس این اتاق را تقویت می کند.

اتاق خواب عاشقانه عروس

اتاق خواب عاشقانه عروس

ترکیب رنگ چوب ،سفید، رنگ های خنثی و طراحی ساده و در عین حال حرفه ایی زیبایی و آرامشی کم نظیر را در فضا تزریق کرده است.

اتاق خواب دو نفره رویایی

اتاق خواب دو نفره رویایی

رنگ اتاق خواب زن و شوهر

رنگ اتاق خواب زن و شوهر

اتاق خواب زن و شوهر

اتاق خواب زن و شوهر

عکس اتاق خواب زن و شوهر شیک

عکس اتاق خواب زن و شوهر شیک

دکوراسیون اتاق خواب زن و شوهر جدید

دکوراسیون اتاق خواب زن و شوهر جدید

اتاق خواب زن و شوهر لاکچری

اتاق خواب زن و شوهر لاکچری

دکوراسیون اتاق خواب زوجین

دکوراسیون اتاق خواب زوجین

دکوراسیون اتاق خواب زن و شوهر ایرانی

دکوراسیون اتاق خواب زن و شوهر ایرانی

دکوراسیون اتاق خواب دونفره

دکوراسیون اتاق خواب دونفره

اتاق خواب دونفره ساده و شیک

اتاق خواب دونفره ساده و شیک

اتاق خواب دونفره مدرن

اتاق خواب دونفره مدرن

دکوراسیون اتاق خواب دونفره شیک

دکوراسیون اتاق خواب دونفره شیک

تزیین اتاق خواب زناشویی

تزیین اتاق خواب زناشویی

اتاق خواب دونفره لاکچری

اتاق خواب دونفره لاکچری

دکوراسیون اتاق خواب دونفره شیک

دکوراسیون اتاق خواب دونفره شیک

تزیین اتاق خواب عاشقانه با وسایل ساده

تزیین اتاق خواب عاشقانه با وسایل ساده

دکوراسیون اتاق خواب دونفره عاشقانه

دکوراسیون اتاق خواب دونفره عاشقانه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا