دکوراسیون مسکونی

راهنمای رنگ آمیزی و نقاشی ساختمان

در اینجا 8 تا از بهترین رنگ ها برای هر فضای خانه آورده شده است.

برای ثبت آگهی و تبلیغات خود در نیازمندی های تبلیغو اینجا کلیک نمایید همچنین درصورت تمایل به نصب اپلکیشن تبلیغو میتوانید اپلکیشن تبلیغو را از کافه بازار نصب نمایید.
رنگ ها می توانند حسی از سبک را منتقل کنند و رنگ و بویی برای حالات مختلف در خانه های ما ایجاد کنند. بنابراین منطقی است که انتخاب مناسب رنگ می توانند در کیفیت زندگی شما در خانه را تحت تاثیر دهند. برای کمک به شما در انتخاب رنگ مناسب ، ما روانشناسی رنگهای مورد علاقه را به اشتراک می گذاریم.

بهترین رنگ برای فضاهای شلوغ : صورتی روشن

بهترین حالت برای فضاهای شلوغ: صورتی روشن

مدارک و شواهد زیادی وجود دارد که نشان می دهد رنگ صورتی آرامش بخش است. به عنوان مثال ، در طول 40 سال گذشته ، بازداشتگاه های صورتی به آرامش زندانیان کرده اند. ما فکر می کنیم رنگ صورتی برای هر فضای شلوغی که برای تنفس و آرامش به شما یادآوری شود ، مناسب است. با ترکیب رنگ صورتی با سایه های پاستلی نعناع یا زرد کمرنگ ، یک احساس سرگرم کننده ایجاد کنید.

بهترین رنگ برای آشپزخانه ها: زرد

بهترین برای آشپزخانه ها: زرد

ویکتور تیروندولا ، مدیر عامل و مالک Manor Works Painting ، می گوید زرد کره ایی رنگی عالی برای آشپزخانه و غذا خوری است. این رنگ اشتها را افزایش می دهد و در عین حال سطح انرژی فرد را افزایش می دهد.اگر میل شما بخ خوردن صبحانه کم است صرف صبحانه در آشپزخانه زرد رنگ می تواند اشتیاق و انگیزه شما را افزایش دهد.

بهترین رنگ برای اتاق خواب: آبی تیره

بهترین برای اتاق خواب: آبی تیره

در حالی که چند مطالعه اخیر به نقل از Frontiers در روانشناسی نشان داده است که نور آبی باعث افزایش هوشیاری می شود ، اما به گفته جان موچل ، معمار شهر نیویورک ، دیوارهای آبی احساس آرامش و احساسات محافظتی را ایجاد می کنند ، که آن را برای اتاق خواب مستر ایده آل می کند.

بیشتر بخوانید:
عکس بهترین گچبری های شیک و مجلل و لوکس

به دنبال مخلوط کردن سایه های پررنگ آبی با رنگ های روشن تر برای ایجاد تعادل در ظاهر ، مانند آبی نیمه شب با آبی آسمانی باشید.

بهترین رنگ برای ورزشگاه های خانگی: قرمز پررنگ

بهترین حالت برای ورزشگاه های خانگی: قرمز پررنگ

Tara Polony ، یک طراح داخلی در تگزاس ، اگر شما به دنبال فضایی جسورانه و پرشور هستید ، یک سایه روشن قرمز می تواند به فضای شما انرژی بخشد. در حقیقت ، طبق مطالعه اخیر ژورنال Athletic Enhancement ، این رنگ می تواند عملکرد بدنی را افزایش دهد ، که باعث می شود دیوار با رنگ قرمز گزینه عالی برای ورزشگاه های خانگی باشد.

بهترین رنگ برای اتاق های ناهارخوری: سفید گرم

بهترین برای اتاق های ناهارخوری: سفید گرم

به نظر می رسد تعداد بی پایان سایه های رنگ سفید برای انتخاب وجود دارد ، بنابراین کدام یک برای اتاق غذاخوری شما بهترین است؟ در حالی که همه اینها بر اساس اولویت است ، یک رنگ سفید گرمتر احساس خوشایندتر و دعوت کننده تر در اتاق ایجاد می کند.

بیشتر بخوانید:
عکس مدل های طراحی آشپزخانه مدرن 2024

بهترین رنگ برای اتاق های صنایع دستی:لاوندر

بهترین برای اتاق های صنایع دستی:لاوندر

De Schlotter ، متخصص رنگ در PPG Paints ، پیشنهاد می کند که از رنگ جعبه با رنگ غیر منتظره مانند یاس بنفش بیرون بیایید. برخلاف سایه های تیره تر بنفش که معمولاً با غم و اندوه و ناامیدی همراه هستند ، یاس بنفش هوای رمز و راز دارد و خلاقیت را بیدار می کند. این یک رنگ عالی برای جرقه زدن تخیل در یک اتاق سرگرمی یا کاردستی است. در نظر بگیرید که آن را با یک سایه خنثی مانند خاکستری یا با رنگ های مختلف توت جفت کنید.

بهترین رنگ برای ورودی ها: نقره ای

بهترین رنگ برای ورودی ها: نقره ای

با ورود به رنگ خاکستری ، در مدخل ورودی های خود آرامش ایجاد کنید. جان موچل ، معمار شهر نیویورک ، می گوید: این رنگ که به عنوان رنگ غیر احساسی شناخته می شود ، می تواند یکی از پرجنب و جوشترین مناطق خانه شما را تحت تأثیر قرار داده و محفوظ بماند. “سایه خاکستری مورد علاقه من به سمت سفید نقره ای متمایل است. این قسمت ورودی را روشن می کند و باعث می شود احساس نشاط بیشتری نسبت به آرامش راکد داشته باشند.”

بهترین ها برای مناطق اصلی یا دفاتر خانگی: نارنجی مرکبات

بهترین ها برای مناطق اصلی یا دفاتر خانگی: نارنجی مرکبات

جان موچل ، معمار شهر نیویورک می گوید: “نارنجی رنگی نیروبخش است و احساس گرمی به اتاق می بخشد.” “این برای مناطق اصلی در خانه شما که در آنها پذیرایی می کنید و اتاقهای نشیمن و اتاقهای غذاخوری ایده آل است. نارنجی همچنین یک رنگ انگیزشی است و آن را برای دفاتر خانگی نیز به همان اندازه مناسب می کند.”

بیشتر بخوانید:
عکس میز عسلی جلو مبلی رنگ روشن برای تازه سازی فضای نشیمن شما

اگر رنگ آمیزی هر چهار دیوار در یک اتاق به رنگ نارنجی باشد ترسناک به نظر می رسد ، موچل پیشنهاد می کند یک دیوار برای تکیه گاه ایجاد تعادل ایجاد کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا