دکوراسیون مسکونی

رنگ مناسب برای نقاشی روی دیوارهای خانه

راهنمای انتخاب رنگ برای دکوراسیون داخلی

برای ثبت آگهی و تبلیغات خود در نیازمندی های تبلیغو اینجا کلیک نمایید همچنین درصورت تمایل به نصب اپلکیشن تبلیغو میتوانید اپلکیشن تبلیغو را از کافه بازار نصب نمایید.

انتخاب رنگ مناسب برای دکوراسیون دخلی

ساده ترین راه برای انتخاب بهترین رنگ های دکوراسیون داخلی ، شروع با رنگ هایی است که دوست دارید. هنگامی که شما با رنگهایی که دوست دارید شروع می کنید ، برای یک سبک تزئین خاص محدود به رنگبندی های سنتی نیستید. با استفاده از رنگ مورد علاقه خود به عنوان رنگ پایه خود ، می توانید از آن برای ایجاد طرح رنگی در اطراف آن استفاده کنید. رنگ های مورد علاقه شما می تواند الهام بخشی مناسب برای پالت رنگ جدید شما برای کل اتاق باشد.

رنگ مناسب خانه خود را پیدا کنید

مجلات و کاتالوگ ها همیشه اصلی ترین نقش الهام بخش تزئینات بوده اند. شما به هزاران صفحه الهام بخش در اینترنت دسترسی دارید. سایت های خرده فروشی لوازم خانگی می توانند با رنگ بندی فضاها که محصولاتشان را برای نمونه در آن قرار می دهند الهام بخش باشند و سایت های شرکت های رنگ آمیزی همچنین می توانند روش های استفاده از رنگ در خانه را به شما نشان دهند. سایت های رسانه های اجتماعی مانند Pinterest و Instagram برای ایده گرفتن مناسب هستند. Pinterest میتواند الهام بخش برای ایده های مورد علاقه شما عالی باشد.

رنگ مناسب هر فضای خانه

رنگ مناسب هر فضای خانه

از تئوری رنگ برای ایجاد طرح رنگ استفاده کنید

برای گرفتن ایده های عالی از کمی چرخ رنگ لازم نیست تئوری رنگ را بخوانید. این ابزارهای رنگی ارزان قیمت می توانند به سرعت ایده های رنگی را ایجاد کنند. با دیدن چرخ رنگ می توانید نحوه ارتباط رنگ ها با یکدیگر را ببینید و اصول تئوری رنگ را یاد بگیرید. گرچه احتمالاً رنگ خانه خود را دقیقاً به رنگی که روی چرخ می بینید نقاشی نخواهید کرد ، می توانید سایه هایی از رنگ مورد علاقه خود را در فروشگاه رنگ بیابید.

تکنیک نقاشی روی دیوار

تکنیک نقاشی روی دیوار

هنگامی که چند مفهوم آسان را یاد گرفتید ، برای ایجاد یک طرح رنگ استفاده از چرخ رنگ آسان است.

ایجاد خلاقیت در استفاده از رنگ ها خنثی

فقط به این دلیل که رنگهای رنگ خنثی را انتخاب می کنید ، به این معنی نیست که همه رنگ ها در یک بازه نزدیک را انتخاب کنید. با خلاقیت در استفاده از رنگ ها می توانید پالت رنگ خنثی خود را ارتقا دهید. یک دیوار راه راه در رنگ های خنثی تغییرات زیادی را به فضای شما می بخشد اما همچنان اتاق را آرام نگه می دارد. رنگ دیوار خنثی با سقف پاستلی راهی زیرکانه برای افزودن رنگ بدون از دست دادن حس آرامش بخش فضا است.

بیشتر بخوانید:
عکس آینه گچبری و گچ کاری برای فضاهای مختلف پذیرایی و راهرو و اتاق خواب

ایجاد خلاقیت در استفاده از رنگ ها خنثی

ایجاد خلاقیت در استفاده از رنگ ها خنثی

ایجاد تناسب رنگ با مبلمان

یکی از ساده ترین راه ها برای انتخاب رنگ های داخلی ، شروع کار با پارچه های رنگی است. بالش کوسن ، ملافه و حتی روتختی های رنگ رنگی می تواند ایده های رنگی را برای شما به وجود آورد.

شیک ترین رنگ دکوراسیون منزل

شیک ترین رنگ دکوراسیون منزل

بیرون بروید و به دنبال ایده باشید

کمک گرفتن از طبیعت یک الهام محبوب برای طرح های رنگی است. چه سبزی شاخ و برگ درختان سرسبز را انتخاب کنید و چه رنگ شن های آرام ساحل را انتخاب کنید ، رنگ آمیزی بیرونی و ملایم آرامش بخش است.

حتماً قبل از رنگ آمیزی رنگهای مورد علاقه خود در تمام اوقات شبانه روز و بسته و باز بودن پنجره های بصورت ذهنی تصور کنید تا واقع بینانه ترین دیدگاه را در مورد انتخاب های ممکن خود داشته باشید.

اگر می خواهید از چشم انداز طبیعت بیرون الهام بگیرید ، باید بدانید قوائد تزئین با رنگ سبز چیست.

رنگ داخلی خود را از میان آثار هنری پیدا کنید

راز یک طراح داخلی انتخاب رنگ از تونالیته و بازه رنگی کارهای هنری در خانه شما است. اکثر هنرمندان استاد رنگ و نور هستند و طرح های رنگی خود را برای قطعات خود ایجاد می کنند.

با انتخاب رنگ از یک قطعه هنری مورد علاقه می توانید از بینش آنها بهره مند شوید. همچنین می توانید برای ایجاد یک طرح رنگ ، رنگ های مکمل را از همان اثر هنری انتخاب کنید.

انتخاب بهترین رنگ در دکوراسیون منزل

انتخاب بهترین رنگ در دکوراسیون منزل

به الهام رنگ تاریخی نگاه کنید

این که شما عاشق طرح های رنگی در یک سبک و نمونه طراحی هستید به این معنی نیست که باید به سبک همان تزئین کنید. رنگ های تاریخی رنگ توسط بسیاری از شرکت های صنعت رنگ ارائه می شود. از این مجموعه ها به عنوان الهام استفاده کنید و آنها را متناسب با سبک تزئین خود تنظیم کنید.

بیشتر بخوانید:
طرح های سقف گچبرگ یا کناف مدرن

شیک ترین رنگ دکوراسیون منزل

شیک ترین رنگ دکوراسیون منزل

سایه روشن یا تیره را امتحان کنید

گاهی اوقات تنها چیزی که نیاز دارید کمی تنظیم برای یافتن رنگ مناسب رنگ داخلی است. قبل از اینکه خیلی زود انتخاب رنگ خود را قطعی کنید ، یک سایه روشن یا تیره از همان رنگ را در نظر بگیرید. بسیاری از رنگ ها روی نوار رنگی با سایه های تدریجی چشمگیر می شوند.

راهنمای انتخاب رنگ خانه

راهنمای انتخاب رنگ خانه

نحوه استفاده از ته رنگ برای یافتن رنگهای مناسب

هنگام انتخاب رنگ های داخلی ، می توانید به طور غیرمنتظره ایی از ته رنگ شگفت زده شوید. ته رنگ ها رنگ هایی هستند که در زیر رنگ مورد علاقه شما قرار دارند. یک بژ ساده اگر ته رنگ سبز قوی داشته باشد ممکن است به همان سادگی به نظر نرسد. تنها راه برای درک دقیق چگونگی ته رنگ در خانه شما ، نمونه گیری از رنگ است. ته رنگ های موجود در سطوح اتاق شما نیز می توانند به دلیل انعکاس رنگ مورد نظر شما را تغییر دهند.

کنتراست ته رنگ و دکوراسیون

کنتراست ته رنگ و دکوراسیون

قبل از مراجعه به فروشگاه محدوده رنگ های مورد نظرتان را انتخاب کنید.

انتخاب رنگ مناسب رنگ داخلی از خانه شروع می شود. قبل از مراجعه به فروشگاه رنگ برای جمع آوری نمونه های کاغذی ، الهام گرفتن از کاتالوگ ها و مجلات و نمونه های پارچه ای مقداری وقت بگذارید.این کار باعث می شود در هنگام مراجعه به فروشگاه گزینه های زیادی برای رنگ آمیزی نداشته باشید.و در میان انبوهی از گزینه ها قرار نگیرید. در ابتدا سخت ترین قسمت انتخاب رنگ ، داشتن گزینه های زیاد است.

هنگامی که گزینه های رنگ خود را محدود کردید ، برای نمونه های رنگی به فروشگاه برگردید تا در خانه امتحان کنید. این کار برای یافتن رنگ مناسب بسیار موثر است.

قبل از شروع ، از نمونه رنگهای منتخب خود استفاده کنید

این یک قانون ساده است که هرگز نباید نادیده گرفته شود. همیشه از هر رنگی که در نظر دارید ، نمونه برداری کنید. هنگامی که شما هزینه گالن های رنگ و زمان خود را به پروژه اختصاص می دهید ، باید بار اول رنگ را درست دریافت کنید. نباید از این مرحله صرف نظر کنید.

اگر به قسمت پشت فروشگاه رنگ نگاه کنید ، انبوهی از قوطی های رنگ برگشتی از طرف مردم وجود دارد که برای نمونه برداری وقت نکرده اند. امیدوارم شما هم یکی از آنها نباشید. مطمئن شوید که دقیقاً به چه مقدار رنگ نیز نیاز دارید ، این کار را انجام تا ضایعات را به حداقل برسانید.

بیشتر بخوانید:
عکس نورمخفی و نورپردازی آشپزخانه ، پذیرایی و راهرو

به یاد داشته باشید ، نمونه برداری از رنگهای منتخب مهمترین مرحله در یافتن رنگهای مناسب برای خانه شماست.

چگونه می توان رنگ را در سراسر خانه متناسب کرد

اگر در حال تزئین یک خانه کوچک هستید ، جاری شدن رنگ در فضای اتاق می تواند احساس فضای بزرگتری را ایجاد کند.

رنگ آمیزی خانه شما همچنین می تواند فضای آرامش بخشی ایجاد کند. خیره کننده ترین راه برای استفاده از رنگ روان ، انتخاب یک رنگ خنثی است که رنگ امضای شما برای خانه شما باشد.

هر اتاق می تواند رنگ های طیفی خاص را برای خود داشته باشد ، یا می توانید از رنگ های با استایل یکسان در مقادیر مختلف در هر اتاق استفاده کنید. کفپوش ها را از اتاق به اتاق مشابه ادامه دهید و یک قالب را در نظر بگیرید تا همه چیز بهم گره بخورد.

از طراح مشاور برای انتخاب استفاده کنید

اگر می خواهید یک طرح رنگ جدید داشته باشید و مطمئن نیستید کدام رنگ داخلی را انتخاب کنید ، یک مشاور رنگ می تواند شما را در مسیر درست قرار دهد. یک مشاور رنگ می تواند ایده های اجرای رنگ را برای نمونه یا حتی یک پالت رنگی با طراحی سفارشی برای خانه شما فراهم کند.

قبل از اینکه با مشاور رنگ خود ملاقات کنید ، ایده ها و الهامات خود را برای به اشتراک گذاشتن با او جمع کنید تا آنها بتوانند آنچه را که در ذهن دارید مشاهده کند. از او بپرسید آیا مشاور شما می تواند در یک زمان خاص از آن بازدید کند تا بتواند چالش هایی را که نور طبیعی برای فضای شما ایجاد می کند مشاهده کند. تعجب نکنید اگر مشاور رنگ شما برای اصلاح مشکلات رنگ در اتاق تغییراتی در مجاری نور و پنجره های شما ایجاد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا